Pracodawcy, którzy zamierzają zatrudnić osobę bezrobotną, zarejestrowaną w powiatowym urzędzie pracy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe, związane z tym zatrudnieniem. Tego rodzaju działanie przynosi obustronne korzyści: pracodawcy mogą zminimalizować koszty związane z zatrudnieniem nowego pracownika, a osoby bezrobotne mają w ten sposób większe szanse na znalezienie zatrudnienia.
Jeśli jesteś zainteresowany pomocą z urzędu pracy i jednocześnie chciałbyś przeciwdziałać bezrobociu, możesz ubiegać się o refundację kosztów poniesionych na wynagrodzenia, składki na ubezpieczenia społeczne w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych, możesz również, korzystając z oddzielnej formy wsparcia, ubiegać się o jednorazową refundację kosztów z tytułu opłaconych składek na ubezpieczenie społeczne. Inne formy wsparcia kierowane do pracodawców, to między innymi refundacja doposażenia stanowiska pracy lub organizacja stażu.
Szczegółowe informacje: https://otwock.praca.gov.pl/